Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Kultury w Pozezdrzu

ul. Wolności 4, 11-610 Pozezdrze

 

Regulamin Zamówień Publicznych poniżej 130 000

ZARZĄDZENIE  Nr 1/2021

 

Dyrektora Gminnego OSRODKA KULTURY W POZEZDRZU

z dnia 13 stycznia 2021 r.

w sprawie wprowadzenia w Gminnym Ośrodku Kultury w Pozezdrzu

 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych

 

Na podstawie art.44 ust.3 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 869 ze zm.)  oraz art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019ze zm.) oraz regulaminu organizacyjnego Gminnego Ośrodka Kultury w Pozezdrzu z dnia 18.10.2013 r. Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Pozezdrzu ,  zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Wprowadza się Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, stanowiący załącznik  Nr 1 do niniejszego Zarządzenia, zwany w dalszej części „Regulaminem”.

§ 2.

Traci moc zarządzenie nr. 02/2017 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Pozezdrzu z dnia 15 lutego 2017 r.  w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Gminnym Ośrodku Kultury w Pozezdrzu.

 

§ 3.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Regulamin
Udzielania Zamówień Publicznych w Gminnym Ośrodku Kultury  w Pozezdrzu

Rozdział 1.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1.

1. Niniejszy Regulamin określa zasady, organizację pracy i procedury udzielania zamówień publicznych.

2.  Przepisy Rozdziału 2 niniejszego Regulaminu mają zastosowanie do udzielanych przez w Pozezdrzu wszystkich zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, finansowanych ze środków publicznych.

3.  Przepisy Rozdziału 3 niniejszego Regulaminu mają zastosowanie do udzielanych przez Gminny Ośródek Kultury w Pozezdrzu w Pozezdrzu zamówień klasycznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, finansowanych ze środków publicznych wyłączonych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), spod rygorów, tj. o wartości nie przekraczającej kwoty 130.000,00 zł przez zamawiających publicznych.

4. Do zamówień stosuje się przepisy ustawy o finansach publicznych, zgodnie, z którymi wydatki publiczne winny być dokonywane:

1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów;

2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;

3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

5.  Zamówienia udziela się na czas określony, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.

6.  Zamawiający zobowiązany jest do przestrzegania zasady konkurencyjności w procesie udzielania zamówienia.

7.  Wydatki mogą być ponoszone tylko na cele i w wysokości wynikającej z planu rzeczowo-finansowego i uchwały budżetowej Gminy Pozezdrze.

8.  Postanowienia Regulaminu nie będą miały zastosowania w przypadku konieczności stosowania innych, niż określone w postanowieniach niniejszego Regulaminu, procedur postępowania związanych z wydatkowaniem środków publicznych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub innych zewnętrznych źródeł finansowania.

§ 2. Określenia i definicje

Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

1. PZP – należy przez to rozumieć z ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),

2. Zamawiającym – należy przez to rozumieć Gminny Ośrodek Kultury w Pozezdrzu reprezentowaną przez Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury  w Pozezdrzu,

3.  GOK – należy przez to rozumieć Gminny Ośrodek Kultury  w Pozezdrzu,

4. Kierowniku zamawiającego – należy przez to rozumieć Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury  w Pozezdrzu, lub inną osobę, której Dyrektor GOK w Pozezdrzu  powierzył pisemnie wykonywanie zastrzeżonych dla niego czynności,

5. Pracownik merytoryczny - należy przez to rozumieć pracownika GOK w Pozezdrzu , do którego obowiązków służbowych należy wykonywanie spraw z danego zakresu,

6. Środkach publicznych – należy przez to rozumieć środki publiczne w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych,

7. Zamówieniach publicznych – należy przez to rozumieć odpłatne umowy zawierane między zamawiającym a wykonawcą, których przedmiotem jest nabycie przez zamawiającego od wybranego wykonawcy robót budowlanych, dostaw lub usług,

8. Wykonawcy – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienie publicznego,

9. OPZ - należy przez to rozumieć Opis Przedmiotu Zamówienia, tj. dokument określający jednoznacznie i szczegółowo specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia, jego charakterystykę, i towarzyszące mu brzegowe warunki handlowe;

10. Wartości zamówienia – należy przez to rozumieć wartość zamówienia, której podstawą ustalenia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy bez podatku od towarów i usług, ustalone z należytą starannością,

11. Wspólny Słownik Zamówień – należy przez to rozumieć system klasyfikacji produktów, usług i robót budowlanych (CPV) na potrzeby zamówień publicznych,

 

Rozdział 2.

ZASADY I ORGANIZACJA PRACY PRZY PROWADZENIU POSTĘPOWAŃ W SPRAWIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

§ 3.

1. W celu prawidłowego udzielania zamówień publicznych dokonuje się zbilansowania zamówień publicznych w skali GOK w Pozezdrzu i w skali roku budżetowego.

2.  Plan postępowań o udzielenie zamówień dla GOK w Pozezdrzu sporządza się w oparciu o przewidywane potrzeby na dany rok budżetowy ze wskazaniem trybu postępowania.

3.  Plan postępowań o udzielenie zamówień dla GOK w Pozezdrzu sporządza się nie później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia budżetu przez Radę Gminy Pozezdrze.

4.  Plan postępowań o udzielenie zamówień dla GOK w Pozezdrzu zamieszcza się w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej zamawiającego na zasadach określonych w dziale I rozdział 3 PZP zgodnie z zasadami określonymi w art. 23 PZP.

§ 4.

1. Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.

2. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję

3. Zamawiający może określić w opisie przedmiotu zamówienia konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.

4. Zamawiający może określić w opisie przedmiotu zamówienia wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe i społeczne związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 PZP.

5. Określenie przedmiotu zamówienia powinno odpowiadać zadaniu opisanemu w budżecie na dany rok budżetowy i mieści się w kwocie zaplanowanej na jego realizację.

§ 5. 

     1 Przed wszczęciem procedury szacuje się z należytą starannością wartość zamówienia w celu ustalenia:

1) czy istnieje obowiązek stosowania ustawy PZP,

2) czy wydatek został ujęty w planie rzeczowo – finansowym GOK w Pozezdrzu.

2.  Podstawą ustalenia wartości zamówienia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy, bez podatku od towarów i usług.

3.  Wartość zamówienia na roboty budowlane ustala się na podstawie:

1)  kosztorysu inwestorskiego sporządzanego na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót albo na podstawie planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym;

2)  planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.  Podstawą ustalenia wartości zamówień na usługi lub dostawy powtarzających się, ciągłych lub podlegających wznowieniu w określonym czasie, jest łączna wartość tych zamówień:

1)  udzielonych w terminie poprzednich 12 miesięcy lub w poprzednim roku budżetowym lub roku obrotowym, z uwzględnieniem zmian ilościowych zamawianych usług lub dostaw oraz prognozowanego na dany rok średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem albo

2)  których zamawiający zamierza udzielić w terminie 12 miesięcy następujących po pierwszej usłudze lub dostawie.

5.  Jeżeli zamówienia na dostawy na podstawie umowy dzierżawy, najmu lub leasingu udziela się na czas:

1)  nieoznaczony lub których okres obowiązywania nie może być oznaczony, wartością zamówienia jest wartość miesięczna pomnożona przez 48;

2)  oznaczony:

a)  nie dłuższy niż 12 miesięcy, wartością zamówienia jest wartość ustalona z uwzględnieniem okresu wykonywania zamówienia,

b)  dłuższy niż 12 miesięcy, wartością zamówienia jest wartość ustalona z uwzględnieniem okresu wykonywania zamówienia, z uwzględnieniem również wartości końcowej przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.  Ustalenia wartości zamówienia dokonuje się nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi, oraz nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, z tym, że w przypadku zamówień udzielanych w częściach powyższe terminy odnoszą się do wszczęcia pierwszego z postępowań.

7.  Jeżeli po ustaleniu wartości zamówienia nastąpiła zmiana okoliczności mających wpływ na dokonane ustalenie, zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonuje zmiany wartości zamówienia.

8.  Dokumentami potwierdzającymi ustalenie szacunkowej wartości zamówienia są w szczególności:

1) protokół z postępowania,

2) kopie umów, obejmujących analogiczny przedmiot zamówienia, z okresu poprzedzającego moment szacowania wartości zamówienia, z uwzględnieniem zmian ilościowych zamawianych usług lub dostaw oraz prognozowanego na dany rok średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem,

3) notatka z ustalenia wartości szacunkowej zamówienia – wzór notatki określa Załącznik nr 3 do Regulaminu.

9.  Niedopuszczalne jest dzielenie i zaniżanie wartości zamówienia w celu uniknięcia obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 6.

1. Procedurę udzielenia zamówienia wszczyna się poprzez złożenie pisemnego wniosku przez pracownika do akceptacji przez Kierownika Zamawiającego według wzoru określonego w Załączniku Nr 2.

2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera w szczególności:

1) opis przedmiotu zamówienia,

2) informację (uzasadnienie) dotyczącą potrzeby udzielenia zamówienia,

3) szacunkową wartość zamówienia w złotych ze wskazaniem daty dokonania szacowania,

4) wskazanie źródła finansowania,

5) informację o łącznej wartości zamówień tego rodzaju w danym roku budżetowym, ustalonej np. na podstawie Planu zamówień publicznych – w złotych.

3. Przepisy rozdziału 2 niniejszego Regulaminu mają zastosowanie do udzielanych przez Urząd Gminy w Pozezdrzu wszystkich zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, finansowanych ze środków publicznych za wyjątkiem zamówień udzielanych na podstawie §7 ust.2 pkt 1 niniejszego regulaminu.

Rozdział 3.

PROCEDURA UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z WYŁĄCZENIEM STOSOWANIA PRZEPISÓW USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

§ 7.

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu oraz aktualnym planem postępowań.

2. Procedury udzielania zamówień publicznych w zakresie kwot:

1) nieprzekraczających 20.000,00 zł. netto – zakup bezpośredni,

2) od 20.001,00 zł. do 50.000,00 zł. netto realizowane w trybie rozeznania rynku,

3) od 50.001,00 zł. netto do 130.000,00 zł. netto zamówienia realizujące zasadę konkurencyjności

-  prowadzi się na podstawie niniejszego regulaminu.

§ 8.

1. Do zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 20.000,00 zł. netto nie stosuje się postanowień niniejszego Regulaminu, a zamówień dokonuje się w sposób oszczędny, racjonalny i celowy według schematu określonego w Załączniku nr 1.

2. Procedurę udzielania zamówienia publicznego rozpoczyna wydana przez Kierownika zamawiającego zgoda w formie ustnej, pisemnej lub mailowej.

§ 9.

1. W przypadku zamówień, których łączna wartość szacunkowa jest równa lub większa niż 20.001,00 zł netto, a nie przekracza kwoty 50.000,00 zł. netto udzielenie zamówienia jest możliwe po przeprowadzeniu rozeznania rynku. Przy zamówieniach na usługi i roboty budowlane o takiej wartości zamawiający zobowiązany jest do zawarcia umowy w formie pisemnej.

2.  Procedurę udzielania zamówienia publicznego rozpoczyna wydana przez kierownika Zamawiającego zgoda w formie pisemnej na podstawie wniosku.

3. Czynność wyboru wykonawcy przeprowadza się w jednej lub kilku następujących formach:

1) przeprowadzenia rozeznania cen za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisemnie lub poprzez strony internetowe,

2) zaproszenia do składania ofert, co najmniej trzech wykonawców realizujących dostawy, usługi lub wykonujących roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, (wzór zapytania ofertowego określa Załącznik nr 4).

3) publikację ogłoszenia na platformie zakupowej,

4. Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę w formie określonej w ust. 2.

5. Z rozeznania rynku należy sporządzić protokół a wydruki ze stron internetowych, odpowiedzi wykonawców na zapytania wysyłane drogą elektroniczną czy faksową, notatki służbowe z rozmów telefonicznych, winny stanowić załącznik do protokołu. Wzór protokołu z rozeznania rynku stanowi Załącznik nr 7 do Regulaminu.

 

§ 10.

1. W przypadku zamówień, których łączna wartość szacunkowa jest równa lub przekracza kwotę 50.001,00 zł. netto zamawiający przeprowadza wybór najkorzystniejszej oferty z zachowaniem zasady konkurencyjności w drodze zaproszenia do złożenia oferty (tzw. zapytania ofertowego), które winno być zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego lub na platformie zakupowej.

2. Procedurę udzielania zamówienia publicznego rozpoczyna wydana przez kierownika Zamawiającego zgoda w formie pisemnej na podstawie wniosku.

3. Zamawiający po zamieszczeniu na stronie internetowej zaproszenia do złożenia oferty (zapytania ofertowego), może poinformować wybranych przez siebie wykonawców o wszczęciu ww. procedury wskazując adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja lub poprzez przesłanie zapytania ofertowego na wskazany przez wykonawcę adres siedziby, mailowy.

4.  Zaproszenie do złożenia oferty (zapytanie ofertowe), którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Regulaminu, winno zawierać, co najmniej:

1) nazwę, adres i dane teleadresowe Zamawiającego,

2) krótki opis przedmiotu zamówienia, sporządzony w sposób jednoznaczny, zrozumiały, i kompletny, zawierający wszystkie wymagania i czynniki mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty,

3) opis wymagań stawianych potencjalnym wykonawcom (np. uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy prawa tego wymagają, doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, potencjał kadrowy i techniczny - o ile jest niezbędny do wykonania zamówienia),

4) wykaz dokumentów na potwierdzenie ww. wymagań, dokumentów rejestrowych firmy, pełnomocnictw oraz innych niezbędnych z punktu widzenia realizacji zamówienia,

5) kryteria oceny ofert jakie zostały przyjęte w celu dokonania wyboru oferty,

6) termin i miejsce złożenia oferty,

7) termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą,

8) formularze niezbędne do złożenia oferty. Wzór Oferty stanowi Załącznik nr 5 do Regulaminu,

9) postanowienia umowne (zalecenie).

5.  Zamawiający dopuszcza, aby oferty w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert (zapytanie ofertowe) składane były w formie pisemnej i/lub elektronicznej.

6.  Pracownik merytoryczny poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, za zgodą oferenta na zasadach opisanych w ustawie PZP.

7. Pracownik merytoryczny wzywa w wyznaczonym terminie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w zapytaniu ofertowym. Niezłożenie po wezwaniu oświadczeń lub dokumentów będzie powodowało odrzucenie oferty.

8.  Przy zamówieniach o wartości określonej w ust. 1 zamawiający zobowiązany jest do zawarcia umowy w formie pisemnej.

9. Oferty złożone po wyznaczonym terminie oraz oferty niespełniające wymagań Zamawiającego, pomimo wezwania do uzupełnienia, podlegają odrzuceniu.

10. Dopuszcza się możliwość negocjacji oferowanych cen. W przypadku uzyskania identycznych najkorzystniejszych ofert, kontrahenci zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych lub zaproszeni do dodatkowych negocjacji. W przypadku negocjacji Referat obowiązany jest sporządzić notatkę według Załącznika Nr 6 do Regulaminu.

11.  Kryterium wyboru oferty, w zależności od rodzaju zamówienia, stanowi cena lub cena
i inne kryteria, w szczególności: szybkość dostawy, koszty eksploatacji, gwarancja, walory użytkowe, jakościowe, zaawansowanie techniczne.

12.  W przypadku zastosowania więcej niż jednego kryterium oceny ofert oprócz ceny,
ocena każdej oferty winna zostać dokonana na podstawie tego samego wzoru uwzględniającego ustalone wagi każdego z kryteriów oceny.

13. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który po uwzględnieniu wszystkich potrzeb zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia zaoferował najniższą cenę lub którego oferta jest najkorzystniejsza po uwzględnieniu wszystkich wskazanych kryteriów.

14.  Z czynności badania i oceny należy sporządzić protokół, w którym powinny znaleźć się w szczególności dane takie jak:

1) nazwa i przedmiot zamówienia,

2) zbiorcze zestawienie ofert zawierające nazwy wykonawców oraz zaoferowanych przez nich cen za wykonanie zamówienia,

3) punktacja przyznana wykonawcom na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert,

4) ocena i wybór oferty najkorzystniejszej z podaniem uzasadnienia,

5) wzór protokołu z wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi Załącznik Nr 8 do Regulaminu.

Rozdział 4.

WARUNKI ODSTĄPIENIA OD STOSOWANIA POSTANOWIEŃ NINIEJSZEGO REGULAMINU

§ 11.

1. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, dopuszcza się możliwość odstępstwa od czynności, o których mowa w rozdziale 3 za pisemną zgodą Zamawiającego. W tym celu pracownik składa do Kierownika zamawiającego pisemny wniosek, zawierający uzasadnienie odstąpienia od zasad wyboru wykonawcy określonych w niniejszym regulaminie.

2. Zamawiający dopuszcza odstąpienie od stosowania postanowień niniejszego regulaminu w następujących przypadkach:

1) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, w szczególności awaria, niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia, bezpieczeństwa lub mienia. Wówczas usunięcie awarii lub dokonanie naprawy następuje na podstawie ustnego lub pisemnego zlecenia Kierownika Zamawiającego,

2) gdy dwukrotnie na zaproszenie do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta lub wszystkie oferty zostały odrzucone ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wówczas Zamawiający może udzielić zamówienia po negocjacjach cenowych z wybranym przez siebie Wykonawcą,

3) gdy dotyczy zlecenia wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej wykonania robót budowlanych lub specjalistycznych ekspertyz z zakresu budownictwa, Zamawiający może dokonać wyboru wykonawcy, gwarantującego terminowe i należyte wykonanie zamówienia po negocjacjach cenowych,

Rozdział 5.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

§ 12.

1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającą odrzuceniu;

2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

3) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie jeżeli zamawiający przewidział możliwość składania ofert dodatkowych;

4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;

6) z innych ważnych powodów, gdzie postępowanie wiązałoby się z naruszeniem przepisów prawa.

2. Do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w zaproszeniu do składania ofert.

3. Jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepisy niniejszego Rozdziału stosuje się odpowiednio.

4. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawców w formie pisemnej.

5. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w tym kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Rozdział 6.

UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

§ 13.

1. Do zawierania i realizacji umów w sprawach zamówień publicznych, bez względu na wartość zamówienia, należy stosować w szczególności przepisy PZP i Kodeksu cywilnego.

2. Umowy w sprawach zamówień publicznych o wartości zamówienia przekraczającej równowartość 130 tys. pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.

3. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy musi być tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.

4. Umowy o zamówienie publiczne zawiera się na czas oznaczony.

5. W zawieranych umowach w sprawie zamówienia publicznego należy umieścić zapisy zabezpieczające interesy zamawiającego, a w szczególności:

1)  precyzyjne i zgodne kreślenie przedmiotu i warunków realizacji zamówienia;

2)  precyzyjne określenie warunków odbioru (częściowego, końcowego) oraz ścisłe powiązanie ich z warunkami płatności;

3)  wskazanie osoby ze strony zamawiającego (imię, nazwisko, zajmowane stanowisko) upoważnionej do nadzorowania realizacji umowy;

4)  precyzyjne określenie warunków gwarancji;

5)  zamieszczenie klauzuli dotyczącej kar umownych lub innych sankcji w przypadku nie wypełnienia warunków umowy;

6)  zamieszczenie klauzuli dotyczącej możliwości zmian zawartej umowy;

7)  zamieszczenie klauzuli dotyczącej stosowania właściwego prawa i właściwego sądu w przypadku rozstrzygnięcia sporów dotyczących zawartej umowy.

6. Umowy w sprawie zamówienia publicznego muszą być zaakceptowane pod względem formalno-prawnym przez radcę prawnego.

7. Umowy należy sporządzić w trzech egzemplarzach: dwie dla GOK w Pozezdrzu, jeden dla Wykonawcy.

8. Osobą upoważnioną do podpisywania umów w sprawach zamówień publicznych jest Kierownik zamawiającego lub osoby posiadające pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych w imieniu zamawiającego.

Rozdział 7.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 14.

1. Dokumentacja związana z przygotowaniem i przeprowadzeniem zamówienia, umową o jego wykonanie oraz złożonymi i niepodlegającymi zwrotowi ofertami, przechowywana jest w jednostce przygotowującej zamówienie przez okres ustalony w instrukcji kancelaryjnej, w sposób gwarantujący nienaruszalność ich treści przy zachowaniu tajemnicy służbowej i bezpieczeństwa dokumentów.

2. W przypadku prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia z wykorzystaniem zewnętrznej platformy zakupowej lub platformy typu e-katalogi, postępowanie dokumentuje się w oparciu o możliwości techniczne tej platformy i na podstawie regulaminu określającego zasady korzystania z tej platformy.

3. Księgowość GOK w Pozezdrzu  jest zobowiązana prowadzić rejestr zamówień publicznych do 130 tyś zł. którego wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszego regulaminu.

4. Rejestracja zamówienia publicznego następuje na podstawie przedłożonego dokumentu (faktury, rachunku, noty księgowej, polecenia wypłaty, umowy, itp.).

5. Dokument, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu pracownik merytoryczny opisuje zgodnie z procedurą określoną przez skarbnika gminy.

    § 15. 

1. Integralną częścią Regulaminu są następujące załączniki do regulaminu:

1) Schemat udzielania zamówień publicznych do 130 tyś złotych netto,

2) Wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia,

3) Notatka z ustalenia wartości szacunkowej zamówienia,

4) Wzór zapytania ofertowego,

5)  Wzór Oferty,

6) Wzór notatki z negocjacji,

7) Wzór protokołu z wyboru najkorzystniejszej oferty do 50 tyś złotych.

8) Wzór protokołu z wyboru najkorzystniejszej oferty powyżej 50 tyś złotych.

9) Rejestr zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty 130 000, 00 netto.

10) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego -  załącznik nr 10.

§ 16.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się następujące przepisy:

1)  Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);

2)  Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 869 ze zm.);

3) Ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1440 ze zm.);

4) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740).

 

    

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury

W Pozezdrzu

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 1

SCHEMAT UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH do 130 tyś złotych netto

PROCEDURA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zakup bezpośredni

Rozeznanie rynku

Zamówienie realizujące zasadę konkurencyjności

Szacunkowa wartość zamówienia:

do 20.000,00 zł. netto

od 20.001,00 zł netto

 

do 50.000,00 zł netto

od 50.001,00 zł. netto

 

do 130.000,00 zł. netto

 

 

Przepisy dotyczące realizacji procedury:

Realizowane na podstawie niniejszego regulaminu

W przypadku finansowania ze środków zewnętrznych w pierwszej kolejności korzysta się z wytycznych dla beneficjentów (np.: dotacje na badania, projektów finansowanych ze środków unijnych)

 

Przepisy szczegółowe niniejszego regulaminu:

Zgodnie z § 8 regulaminu

Zgodnie z § 9 regulaminu

Zgodnie z § 10 regulaminu

 

Wszczęcie procedury:

Ustna zgoda kierownika jednostki organizacyjnej,

Polecenie służbowe kierownika jednostki organizacyjnej

Procedurę udzielenia zamówienia rozpoczyna zaakceptowany przez kierownika jednostki wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia złożony przez merytoryczny referat

Procedurę udzielenia zamówienia rozpoczyna zaakceptowany przez kierownika jednostki wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia złożony przez merytoryczny referat

 

Sposób wyboru wykonawcy:

 

Zakup bezpośredni

Przeprowadzenie rozeznania pocztą elektroniczną, porównanie stron internetowych, cenników, katalogów

Porównanie ofert ze stron internetowych w przypadku zamówień publicznych ze środków unijnych

Przeprowadzenie rozeznania cenowego, do co najmniej trzech wykonawców

pisemnie,

pocztą elektroniczną,

strony internetowe

Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę

Zachowanie zasady konkurencyjności d drodze zaproszenia do złożenia oferty (zapytania ofertowego), które winno być zamieszczone na stronie internetowej lub poprzez platformę zakupową.

Dokonanie wyboru:

Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę

Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę pisemną, elektroniczną lub za pośrednictwem platformy zakupowej

Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę

Udzielenie zamówienia:

 

 

Potwierdzenie poniesienia wydatku dokonane jest w oparciu o rachunek, fakturę lub inny dokument księgowy, zlecenie, w przypadku robót budowlanych – umowa cywilnoprawna

Zlecenie,

umowa cywilnoprawna

Umowa cywilnoprawna

 

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Znak sprawy……….                                                                                   Załącznik Nr 2

 

Wniosek o wszczęcie postępowania

w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

1. Wnioskuję o przeprowadzenie postępowania w celu realizacji zamówienia publicznego w zakresie:

……………………………………………………………………………………………………………………………………….……..…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

2. Przedmiot zamówienia ujęty jest w planie rzeczowo-finansowym jednostki (uchwale budżetowej) z dnia ………………………… na rok ……………….,

3. Rodzaj zamówienia *:

a)

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

b)

Zamówienie udzielane w częściach:

TAK

NIE

4. Szacunkowa wartość zamówienia, wynosi ……………….…………… zł netto, tj. …………………………….. euro

(Szacunkową wartość zamówienia ustala się łącznie z wartością przewidywanych zamówień uzupełniających; a jeżeli dopuszczono możliwość składania ofert częściowych albo udziela się zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia)

5. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia: …………………………………………………………………………… brutto.

6. Proponuję:

a) zastosować tryb udzielenia zamówienia (proszę wpisać, jaki):…………………………………..*,

b) wyłączyć stosowanie ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust.1 *

7. Uzasadnienie zamówienia oraz proponowanego trybu udzielenia zamówienia:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

8. Zamówienie jest finansowane/współfinansowane ze środków Unii Europejskiej? TAK / NIE *

……………………………..………………………….………….

……………………………..………………………….………….

Data i podpis właściwego pracownika merytorycznego

Data, podpis i pieczątka kierownika właściwej komórki organizacyjnej

9. Zabezpieczę środki finansowe ** na realizację przedmiotowego zamówienia w kwocie: …………………………….…………………………………………… zł

 

…………………………………………………………………………………

Data, podpis i pieczątka Skarbnika

10. Powyższe propozycje: zatwierdzam / nie zatwierdzam *

 

Data, podpis i pieczątka Kierownika Zamawiającego

* Niewłaściwe skreślić**

Uzupełnić w przypadkach udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych

 

 

Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

 

Załącznik Nr 3

NOTATKA
FORMULARZ POMOCNICZY
DO USTALENIA SZACUNKOWEJ WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

pn.: ……………………………………………….……………………………………………………………………………….……………..

1. Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia dokonano w dniu ………………….…………………….……..… r.

2. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi ……….……………… zł netto,

3. Ustalenia wartości zamówienia na usługi lub dostawy dokonano na podstawie (zakreślić właściwe):

 

łącznej wartości zamówień tego samego rodzaju udzielonych w terminie poprzednich 12 miesięcy lub w poprzednim roku budżetowym, z uwzględnieniem zmian ilościowych zamawianych usług lub dostaw oraz prognozowanego na dany rok średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem;

 

wartości opłat, prowizji, odsetek i innych podobnych świadczeń (przy zamówieniu na usługi bankowe lub inne usługi finansowe);

 

wartości należnej składki i/lub innego rodzaju wynagrodzenia (przy zamówieniu na usługi ubezpieczeniowe);

 

wartości wynagrodzenia, opłat, prowizji i innych podobnych świadczeń (przy zamówieniu na usługi projektowania);

 

inne dostępne informacje cenowe w postaci:

a)odpowiedzi Wykonawców na zapytania cenowe, katalogi i foldery reklamowe, oferty handlowe, wydruki ofert cenowych pozyskanych ze stron internetowych, ogólnodostępne cenniki, kalkulacje własne,

b)analizy cen rynkowych według miejsca realizacji zamówienia lub siedziby Zamawiającego,

c)analizy cen ofertowych złożonych w postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego lub innych Zamawiających obejmujących analogiczny przedmiot zamówienia.

4. Ustalenia wartości zamówienia na roboty budowlane dokonano na podstawie (zakreślić właściwe):

 

kosztorysu inwestorskiego sporządzanego na etapie opracowania dokumentacji projektowej albo na podstawie planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane;

 

planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, jeżeli przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

5. Inne podstawy ustalenia wartości zamówienia (proszę wpisać, jakie oraz uzasadnienie ich przyjęcia): ……………………………………………………………………………………………………………………...………

6. Do Formularza pomocniczego należy dołączyć dowody stanowiące podstawę ustalenia szacunkowej wartości zamówienia, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

Data, podpis i pieczątka sporządzającego: ………………………………………………………………..………………

Akceptacja: Dyrektor GOK 00 : ………………………………………………………………….

 

 

 

 

Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 4

Znak sprawy:

Pozezdrze, ………………..

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury  w Pozezdrzu, w celu wyboru wykonawcy zaprasza do składania ofert na:

 

1. Dane Zamawiającego:

................................................................................................................................................

2. Opis przedmiotu zamówienia:

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

3. Termin wykonania zamówienia:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

4. Opis wymagań (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

7. Opis sposobu obliczenia ceny:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

8. Termin związania ofertą:

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

9. Opis sposobu przygotowania i składania ofert:

……………………………………………………………………………………………………….

Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze wraz z załącznikami. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej ………………………………………………… .

Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej

Ofertę można złożyć na innym druku niż załączony do zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze ofert.

10. Termin i miejsce złożenia oferty:

Oferty należy składać w terminie do dnia ………………. do godz. ……………. . Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego < Gminny Ośrodek Kultur w Pozezdrzu, ul.  Wolności 4, 11-610 Pozezdrze > lub osobiście w siedzibie GOK w Pozezdrzu.

11. Istotne postanowienia umowy oraz formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

12. Informacje dodatkowe:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

13. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

14. Zastosowanie aspektów społecznych:

……………………………………………………………………………………………………

15. Załączniki:

………………………..

………………………..

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu zamówień publicznych GOK w Pozezdrzu.

.........................................................

(pieczątka Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

 

Załącznik Nr 5

Znak sprawy:

OFERTA

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia.................... dotyczące zamówienia publicznego realizowanego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych pn.

.......................................................................................................................................................

(wpisać nazwę nadaną zamówieniu)

niniejszym składam/y/ ofertę następującej treści:

1. Oferujemy wykonanie zamówienia za cenę netto.................... zł

obowiązujący podatek VAT.................... % .................... zł

cena brutto.................... zł

(słownie........................................................................................................................)

2. Termin realizacji zamówienia ……………………………………………………………………

3. Proponowany okres gwarancji …………………………………………………………………..

4. Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne informacje oraz materiały do przygotowania oferty.

5. Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizację zamówienia.

6. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

7. Przyjmujemy do realizacji postawione przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym warunki.

8. Oświadczamy, iż jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres.................... dni.

9. 

Załączniki do oferty:

1.  .......................

2.  .......................

............................................................

(data i podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 6

Znak sprawy:

Notatka z negocjacji
z dnia......................

spisana w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury  w Pozezdrzu przez:

Przedstawiciela Zamawiającego.................................................................................................

Przedstawiciela Wykonawcy.......................................................................................................

1. Opis przedmiotu zamówienia:

................................................................................................……………………………………………………………………………………………………………………………….

2. W sprawie realizacji zamówienia zwrócono się do firmy (nazwa, adres):

..........................................................................................................................................

3. Ustalenia będące przedmiotem negocjacji:

a.Cena:

zaproponowana przez Wykonawcę : ..............................................................

ustalona po negocjacjach: ...................................................

b.Dodatkowe kryteria:

termin realizacji: .......................................................................

warunki płatności: ....................................................................

gwarancja: ………………………………………………………

..................................................................................................

(inne mające znaczenie dla zamawiającego)

Na tym notatkę zakończono.

Podpisy przedstawiciela Zamawiającego

Podpisy osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 7

PROTOKÓŁ Z ROZEZNANIA RYNKU

1. Przedmiot zamówienia:

Nazwa zamówienia:

 

Rodzaj zamówienia*:

Dostawy; usługi; roboty budowlane

CPV”

 
   

2. Zamawiający w dniu.................... na podstawie przeprowadzonego rozeznania rynku ustalił wartość szacunkową zamówienia, która wynosi: netto.................... zł (bez podatku VAT) brutto .................... zł (z podatkiem VAT).

3. Rozeznania rynku dokonano poprzez porównanie cen na podstawie:*

a)  ofert dostępnych bezpośrednio w sieci Internet,

b)  odpowiedzi wykonawców na zapytania przesyłane drogą mailową lub faksową,

c)  rozmów telefonicznych prowadzonych z wybranymi wykonawcami (załączyć do protokołu notatkę służbową z rozeznania cenowego).

d)  platformie zakupowej ……………………………………….

4. Rozeznanie rynku przeprowadzono z :

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Oferowana cena

Inne kryteria

       
       

5. Załączniki do protokołu:.......................................................................................................

............................................................

(data, podpis pracownika merytorycznego)

*niepotrzebne skreślić

WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
dla zamówienia, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 50.000,00 PLN
pn.:

 

1.  Na podstawie porównania rynku dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej................................................................................................................................

2.  Uzasadnienie wyboru

................................................................................................................................................

............................................................

(data, podpis Kierownika )

Kontrasygnata Głównego  księgowego: Zatwierdzam/nie zatwierdzam

............................................................ …………………………………

(Data i podpis Skarbnika)····· (Data i podpis Kierownika zamawiającego)

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 8

Znak sprawy:

PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

1. Opis przedmiotu zamówienia:

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

…………………………………………………………………………………………………….

2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: ……………………………………………………………..

3. Wartość zamówienia oszacowano w dniu .................... na kwotę ............. zł netto, podatek VAT …. %, tj. ………….. zł, brutto ……………….. zł na podstawie …………………………………………………………………………………………………

4. W dniu .................... 20.................... r. zamieszczono na stronie internetowej Strona główna - Gminny Ośrodek Kultury w Pozezdrzu https://pozezdrze.naszgok.pl/bip  informację o zamiarze udzielenia zamówienia (zapytanie ofertowe).

5. W dniu .................... 20.................... r. przesłano zapytanie ofertowe do niżej wymienionych wykonawców:

a)  ........................................

b)  ........................................

c)  ........................................

Zapytanie to skierowano faksem/mailem/drogą pocztową.*

Zapytanie zamieszczono na platformie zakupowej …………………………………………….

6. W terminie do dnia .................... 20.................... r. do godz. .................... wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Termin realizacji zamówienia

Inne postanowienia oferty

Uwagi

             
             
             

7. W wyniku badania i oceny ofert dla przedmiotowego zamówienia, jako najkorzystniejsza została wybrana ofertę nr …..:

.............................................................................................................................................................

8. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

9. Pozostałe oferty (zestawienie złożonych ofert i przyznane punkty za kryteria oceny ofert).

Lp.

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto/punkty

Termin realizacji zamówienia/punkty

Inne postanowienia oferty/punkty

Razem

             
             
             

10. Informacja o ofertach odrzuconych wraz z uzasadnieniem:

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

............................................................ ............................................................

(data, podpis pracownika merytorycznego) (data, podpis Kierownika )

Kontrasygnata Głównego księgowego, Zatwierdzam/nie zatwierdzam

............................................................ …………………………………

(Data i podpis Księgowego)····· (Data i podpis Kierownika zamawiającego)

Załączniki:

1. ………….

2. ………….

3. ………….

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 9

Rejestr zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130 000, 00 netto w roku ……………………………………

Zamawiający: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

(Oznaczenie dokumentacji zamówień publicznych zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt) ………………………………………..………………………………………

Lp.

Numer zamówienia

Nazwa (przedmiot) zamówienia/ zadania

Data zamówienia

Dane dotyczące umowy/zlecenia (numer umowy i data zawarcia)

Nazwa i adres Wykonawcy, z którym zawarto umowę/zlecenie

Wartość zamówienia (w zł)

Planowana data zakończenia realizacji zamówienia/ zadania

Uwagi

Cena netto

Cena brutto

1.

                 

2.

                 

3.

                 

4.

                 

5.

                 

6.

                 

7.

                 

8.

                 

9.

                 

10.

                 

 

 

 

 

Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr 1/21

Dyrektora GOK w Pozezdrzu

z dnia 13 stycznia 2021 r.

Załącznik Nr 10

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminna Biblioteka Publiczna w Pozezdrzu, ul. Wolności 24, 11-610 Pozezdrze;

§ Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminnego Ośrodka Kultury , a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminnym Ośrodku Kultury w Pozezdrzu  za pomocą adresu :  kontakt@anrodo.pl  tel.  502835539.

§Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie …………………………………………………………………………………………………………………

(tryb postępowania)

§odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;

§Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

§w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§posiada Pani/Pan:

−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§nie przysługuje Pani/Panu:

−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 138
Utworzono dnia: 29.01.2021

Historia publikacji

  • 09.08.2023 10:24, Administrator
    Edycja strony: Regulamin Zamówień Publicznych poniżej 130 000
  • 29.01.2021 19:40, Administrator
    Dodanie strony: Regulaminy